Flight plan of the 606th TFS sky wolves

Hello, I have made a flight plan of the 606th TFS sky wolves which I want to share with you all when my group is formed, my avatar has changed and the group’s aircraft are made and ready. Make sure that this is only a flight plan for when my group is formed by me and when things are prepared for the group like the avatars, F-16A/B-15 jet models and the world is created.

NL:
Hallo, ik heb een vluchtplan gemaakt van de 606th TFS-luchtwolven dat ik met jullie allemaal wil delen wanneer mijn groep is gevormd, mijn avatar is veranderd en de vliegtuigen van de groep zijn gemaakt en klaar zijn. Zorg ervoor dat dit alleen een vluchtplan is voor als mijn groep door mij wordt gevormd en als er dingen voor de groep worden voorbereid, zoals de avatars, F-16A/B-15 straaljager modellen zijn gemaakt en de wereld wordt gecreëerd.

Map/kaart:

Aircraft/vliegtuigen:


F-16A-15.


F-16B-15.

Flight plan/vlucht plan:

Note that this is not a paid group and the world might be a private instance or friend invites only world.

NL: Houd er rekening mee dat dit geen betaalde groep is en dat de wereld mogelijk een privé-instantie is of dat een vriend alleen wereld is.

The flight might be updated in the future.

NL: de vlucht plan zal in de toekomst verandert worden.